JÄVLA.......

Mjää längesen jag skrev i blogg, har bara inte haft lust till det. Kan berätta lite vad som har hänt

JÄVLA HORSKIT ! allt jag hade skrivit försvann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men vafan, jag hade ju skrivit asmkt! o nu kom mamma in o fråga ifall jag skulle med till affären, jag skrek henne rätt i örat, hon blev arg och slängde igen dörren.. hoppsan.
aja jag får la skriva om allt då -_-

Igår så bestämde jag, thess, lina och ischa att vi skulle ha tjejkväll, det jag inte fattade va att vi tydligen skulle vara hos mig. Men aja, daaaah jag orkar inte skriva om allt. HATA DATORN JÄVLEN!
nää.. jag skiter i de.. men daah hade ju skrivit jätte snälla saker om folk .. mjäääääääääääääääääääääääääääää.
men iallafall, jag och lina tog lite kort idag;

ytters o-roliga

men vafan! nu försvann det igen! nä nu ger jag upp!

myyys det är rea på www.shock.se jätte bra! ska beställa ngt -_-

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0