svårt å skriva

klockan är nu 02.14 och jag börjar känna mig lite trött. Är hos pappa den här helgen så ska bara ta det lugnt, städa lite å så ;) mjaa de va läskigt igår för jag va uppe hela natten och gjorde en .. ehum grej och då så hände det en till grej som jag va tvungen att remova.. ehm.. Innan kollade jag på de 3 första avsnitten från säsong 2 av kyle XY, dom har precis börjat gå i usa. Mjaa, han är lite små söt den däära. Vill bara ägna en liten rad  text åt ischa, en mycket irriterande figur som skrev en mycket irriterande kommentar i linas blogg. Hon hade typ skrivit att thess dissar henne varje gång som jag kommer.. vilket kanske är sant. Men ahh, så typ hade ischa skrivit "heeey, skyll inte på täx" eller nåt liknande -_-" precis som det var mitt fel (obs) han är så transparent, det är ytterst uppenbart att han fjäskar för denna såkallade "täx". ska börja kalla ischa för uscha, är mer passande ifall man inte känner honom, vilket innebär att man bara ser utseendet. Jag kanske typ låter lite känslokall men han är irriterande -_-" och jag trodde att thess var smartare än att gå på hans.. hmm falska.. saker-_-". Det fanns ju den gången i början av98:an eller nåt sånt där så blev ja och uscha osams eller nåt och då var han till och med villig att krama lina, det var ganska uppenbart att han var ute efter att irritera mig. Ehm, asså jag bryr mig inte om han kramar lina XD det är la bra att någon gör det, men det jag tyckte va dåligt av thess va att hon dissade mig flera ggr pga av honom. Vilket hon själv förnekar. .... men.. hmm vad var min poäng XD? ahh.. iallafall sen några dagar eller veckor senare så blev jag och uscha kompisar igen och då dissade han "täx" ganska hårt! Falska jävel :D


jag lyssnar på release me.. från saab reklamen, yääy

Lägg en kommentar
Postat av: Anonym

jadu, brukar jag dissa täx?
skulle nog inte säga det, hon är en bra mkt bättre vän än du e, är man förbannad på henne kan man iaf vara öppen med det och vara förbannade på varandra, vi pratar inte med varandra, varken när vi är vänner eller fiender, det är därför vi borde vara ovänner, allt är bra som det är just nu, låt mig och täx vara vänner, skit i mig så löser sig allt, alla tjänar på om vi inte pratar med varandra, om det nu skulle vara som du säger att jag dissar henne när du och jag är "vänner"...

2007-06-30 @ 18:36:25
Postat av: tilda

intressant att se att du läser min blogg XD
jag skiter fullständigt i om du o thess e vänner eller inte, men du behöver inte skriva massa skit om mig till henne, saker som jag har sagt mm. Vi båda vet att du gör det för att för att göra oss till ovänner.
ps. Det blir ingen tjejkväll utan mig *yääy*

2007-06-30 @ 22:43:44
URL: http://blacknred.blogg.se
Postat av: ischa

varför skulle jag inte skriva skit om dig? inte för att jag gjort det, men jag vill dig knappast gott just nu

2007-06-30 @ 23:15:58
Postat av: Täx

Woah! >:O Nu bli ja arg här.
1. Jag tkr inte att Ischa dissat mig
2. Jag tror fortfarande inte att Ischa vill göra oss ovänner, det är liksom bara dumt och skulle inte funkat särskilt bra i längden
3. Det kommer nog aldrig mer bli en tjejkväll nae, för det är ingen utan Tilda OCH Ischa :(

2007-07-01 @ 16:59:21
Postat av: tilda

Till ischa
-_-" du säger saker till thess som jag inte har gjort, vilket gör att hon går på mig och anklagar mig. Du är omogen.
Thess
1. du har sagt det själv
2. Det är bara en känsla jag har, jag har inga bevis som säger att det är det han är ute efter, men eftersom det här är min bogg så skriver ja vad jag tycker och vad jag upplever.
3. Näe, och vems fel är det ischa. -_-

2007-07-01 @ 18:14:50
URL: http://blacknred.blogg.se
Postat av: Liina

Ja kanske inte bör lägga mig i detta, men det gör ja ändå. Ja håller me Therese om det, det blir ingen tjejkväll utan Tilda Å Ischa, å iume att ja å Therese är ovänner lär det aldrig mer bli nån tjejkväll. Å ja håller me Tilda om det me dissningar av Ischa, ja kommer faktiskt ihåg sist när du kramade mig när ni va osams, det va rätt patetiskt =_=". Å vad hände efter det...DISS!! Så Ischa, ja kan gärna va vän me dig så sätt, Ja vet inte hur Therese set det, men ja ser detta som du håller på me nu som fjäsk. Sorry, men ja tror inte på det liksom, det låter för falskt.

2007-07-01 @ 19:12:07
Postat av: ischa

till tilda och täx:
1.det kan hända att jag har dissat täx, men det var inte direkt av illvilja, utan för att jag var med tilda och täx var med filip, aldrig tänkt på det?
2.när in i hela har jag sagt att du gjort och sagt saker till täx? jag tjänar inget på att ni är ovänner, jag vill inte göra livet surt för tilda, bara undvika henne och allt som påminner mig om henne.
3.det e ju knappast mitt fel att tilda har behandlat mig som sniglars avkomma i tre år och att jag har tröttnat på det..

2007-07-01 @ 19:13:58
Postat av: tilda

1. humm.. thess och filip var inte ihop då.
2. hah XD visst visst, försök att lura dig själv. Jag vill inte säga ngt, har lovat att inte göra det.
3. ohh, va bra du har behandlat mig då. Nä, knappast. Har du kanske tänkt på att jag behandlar/behandlade dig på samma sätt som du b/b mig. Nä, antagligen inte.

2007-07-01 @ 19:20:10
URL: http://blacknred.blogg.se
Postat av: tilda

1. humm.. thess och filip var inte ihop då.
2. hah XD visst visst, försök att lura dig själv. Jag vill inte säga ngt, har lovat att inte göra det.
3. ohh, va bra du har behandlat mig då. Nä, knappast. Har du kanske tänkt på att jag behandlar/behandlade dig på samma sätt som du b/b mig. Nä, antagligen inte.

2007-07-01 @ 19:31:32
URL: http://blacknred.blogg.se
Postat av: ischa

1.humm, du snackade om den så kallade dissen av täx för ngra veckor sedan, då var de nog ihop ska du se, dessutom har jag o täz inte alls varit vänner så värst länge att man kan kalla det diss om vi knappt kände varran..
2.har inget yttre att tillägga, vi har båda så skilda synpunkter..
3.hur behandlade jag dig? jo jag blev ledsen när du inte pratade med mig och dissade mig och teasade mig och ville inte prata med dig, är inte det normalt beteende..
till lina har jag bara en sak att säga, om du tror att jag bara pratar med dig och täz för att fjäska och att få er att bli ovänner med tilda är du ingen bra kompis och att jag blir besviken..
jag ger upp debatten med dig nu tilda, vad fan har vi att lösa egentligen, vi vill ju knappast vara vänner ändå.

2007-07-01 @ 20:10:36
Postat av: tilda

1. ischa, lär dig att läsa. Det står klart och tydligt {I BÖRJAN AV 9:AN}.
2. men sluta skriva skit om mig, fnns ingen anledning. Du säger ju själv att du inte vill ha ngt med mig att göra -_-".
3. Du har vart exakt likadan mot mig så säg inget

2007-07-01 @ 22:08:37
URL: http://blacknred.blogg.se
Postat av: Täz

Jag säger bara såhär om allting: B-J-Ä-S-H

2007-07-04 @ 17:48:10
URL: http://blacknpink.blogg.se
Postat av: Tilisha

Tack för din kommentar om mina skor :)
Gillar dem skarpt! Fantastiskr blogg förresten!

2007-07-10 @ 07:51:56
URL: http://tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0