00.05

Det är den 17  27 idag.. nähopp nu stämmer inte min rubrik längre, den är nämligen 00.06.. Nä nu ska jag berätta nåt läääskigt, antagligen så kommer ni inte att tro på mig men försök..
Det är så här då att nästan alltid när jag kollar på klockan så är den ; te.x. 06.06 ,12.12, 22.22 .. aah ni fattar, asså jag freakar ut då, samma är det typ med min mobil, jag kollade när jag hade tagit vissa kort, samma där, många av dem var tagna vid såna tider... kanske bara tillfälligheter? Vem vet? Ibörjan trodde jag det, men sen började det att hända oftare och jag blev mer och mer rädd.. någon sa att det betyder att någon tänker på en, när man ser en sådan gojs, antingen så är det jävligt många som tänker på mig eller så är det något fel på min klocka.
00.09
00.10
tog ca 4 minuter att skriva detta -_-  Fan va segt jag skriver.

 men vaffan, det står att jag skrev det här inlägget den 26 -_-
Uppskattar att läsa andras bloggar
ser typ ut som.. två fästingar har satt sig på ett opassande ställe XD



Stjärntecken
Här kan du läsa om alla stjärtecknena och få reda på dess olika karaktärsdrag. Positiva som negativa.

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0