Bajsmjölk

bh - detta har emil skrivit.

ψ The evil bajsmjölk is back :'( Igår spenderade jag mina dagar hemma och lurade en tjej i min skola, att jag hette Kim, var assnygg och var ihop med mig själv (matilda) XD snacka om att jag är uttråkad på dagarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thess den djävulen berättade igår att det är bajs i mjölk :'( jag känner mig både ledsen och kluven. Mjölk är det enda jag vart bra på hela mitt liv.
Förresten, igår så ringde pappa till mig och sa att han hade beställt min PöwerPöff tröja :D Som jag och viktor har gjort på Tagville MYS väntade mig inte att han skulle beställa till mig (L) tack pappa :) Nu kommer jag att se HET ut i min nya pöwerpöff tröja:) (har inte fått den av pappa än, han bor i borås)  här är den;
image58Fan va het den e!


MYS SKOR vill HA

DUMMA ASMJÖLK



Nu tänkte jag göra lite positiv reklam till alla emofashion- anhängare *stolt*
Tänkte visa några OTROLIGT heta "emo" killar (meANDthess-lika);

llll
lll
nejkrasnejsi emo kluk pod sluncem
OMG THEY ARE SO HOT! :O

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0