Delikatesser av Matilda

mhh jätte sugen på bajsmjölk men är helt enkelt för lat för att gå å hämta, snackar med thess i telen, hon gjorde precis ett "mamma" ljud. Medans jag snackade med thess och lina innan så gjorde jag en, vad jag kallade "omelett" men som istället blev en pannkaks luktande, marmelad liknande sörja! den blev så äcklig så jag va bara tvungen att ta kort på den XD
ingredienser;
2 ägg
maaaaassor med onyttigt socker
bajsmjölk
mixa det till en oemotståndlig sörja och lägg i stekpannan!
Mmm, mums! -_-"


Till Thess:
I love you biatch! Vad skulle jag göra utan dig! (L)


 
Mjää nä nu blir jag ledsen :/, kommer att vara helt ensam imorgon.. Thess ska ju till ullared:'/ Mjää, hade vart bra å ha en till kompis i klassen som man kan vara med -__-", men vi är ju hatade, eller hur susanneòÓ Mjää, eller egentligen så trivs jag när det bara är jag och thess, visst har vi ibland några biprodukter, så som Jespah men han suger på bitefight så jag bryr mig inte så mkt om honom XD Nä men usch.. daaaah nu börjar typ thess tycka att killar e jobbiga (vilket jag tyckte innan) och jag börjar typ uppskatta killar XD, speciellt den där :o Hmm, imorn så ska jag vara med lina, kanske thess också om hon lyckas med att slippa åka med till gekås.. men vi får la se hur det blir med det.. jag har iallafall hämtat bajsmjölk, det var gott! Jobbigt att vissa folk läser min blogg, kan inte göra den så personlig då, men egentligen så har jag inget att skriva, för jag vet inte så mycket om vad jag känner.
Thess ska snart ringa mig och berätta om hon kommer imorn eller inte. På onsdag så ska hon ha sån där simning och hon frågade ifall jag kunde hänga med.. tror inte att det kommer att uppskattas av lärarna, men skit samma.. problemet är bara att thess har ett litet problem som är ganska läskigt när det gäller vatten.. Hmm inget sånt.. kanske hmm.. när men kommer iallafall att göra det för henne ifall hon vill, men det blir nog inte så eftersom att hon har en speciell vecka XD. Jag tänker inte gå in på närmare detaljer men jag tror att ni hajjar och delfinar... åhh jesper nivå -_-". Mjää saknar någon att vara med, känner inte för att vara ensam längre, vill ha någon som tycker om mig riktigt mycket.. mjää kommer inte att lyckas å hitta ngn, iallafall inte på denna jorden. Dahh nä nu känner jag mig som moa när hon va inne i sin depp period i 8:an eller 7:an, hon typ sa saker som ; "Det finns någon för alla men inte för mig", daaaah vad jag störde mig, ja ba, asså moa du är 14 år -_-".. men aja, se på henne nu hon har haft 2 st underbara pojkvänner, eller ahh en av dem iallafall.. Den som inte är så bra är linus, han är en liten player med inte så mkt paket.
Sär     skrivning 4life !

God natt!

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0