Den där matilda

Fan, dooooooh thess kom inte idag och jag kunde inte vara med lina, har vart ganska ensam idag i skolan men har ju monica XD Mjää, typ nästan sa hej till viktor idag, men han verkar inte va så glad på de. Ischa va inte i skolan idag heller.. lite småjobbigt. Vi tränade på låten idag också, som jag och madelene ska sjunga på avslutningen. OCH, fick reda på att imorn ska vi ha avslutnings fotografering -__-" och det är inte okej! Jag har inga kläder att ha på mig, temat är 50-tal! mjääääääääääääääääää känner för att ta på mig min pöwerpöff tröja och skrämma alla !
Förresten, skippade sv-eng idag, får ändå inget betyg i det, så åkte jag och lina till kinna och köpte en mcflurry eller nåt på donken, för jimmys 10 kr :P Den söta snubben heter linus, han fick en godis av mig idag och han va värsta söööt :D Uppskattar konstiga söta snubbar.
Daaaaaaaaaaaaah, undrar ifall thess åkte till gekås iallafall? Hmm, nä nu har jag tråkigt och därför ska jag skriva hela låten som jag har gjort i musiken(ursäkta den dåliga engelskan);

Låtnamn; Me and my phones

Vers:
When I'm walking down the street,
No one else can here the beat.
And the music in my ears,
it takes away all the fears.
So give up and let it flow,
cuz the others just don't know.
Melodies in the phones,
it so good it hits the bones (w00t)

Ref.

Vers 2:
Just listen to the lyrics
and take in the words
Let it make you whole,
and reach out to your soul(e)?
So give up and let it in,
like alone never been.
Nanannanana nananananaa.

Ref.

Trumsolo.

Ref:
So keep walking on,
just listen to the song.
So keep walking on,
just listen to the song.

Stick;
But I don't fear, not even near.
See all this people,
but it's like I'm not there
But when I'm walking down the street.
Listen to the beat.

Ref.

The end
Mjaa, inte så illa för att ha gjort den själv, under vissa läskiga omständigheter.
Jag hade kunnat lägga in en ljudfil så ni stackare får höra, men tror inte de òÓ  mjää, trött.

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0