En till sån där som gör mig deppig

1 sätt på din musik på blanda
2 klicka på nästa knapp efter varje fråga
3 andvänd sångtitlen som svar på frågan
4 fuska inte



1. hur mår du idag ?
My first night with you
2. kommer du komma långt med livet ?
American idiot (thess)
3. hur ser dina vänner dej ?
stickwithyou
4.kommer du gifta dej ?
Bite the dust
5. vad är ditt livs themsong ?
me and u
6. vad är ditt livs historia ?
Beep
7. hur är skolan för dej ?
Thinking of you
8. hur kan du komma frammåt i livet ?
Milkshake
9. hur kommer imorgon vara ?
när vi gräver guld i USA
10. vad är det bästa med dina vänner ?
Pins and needles
11 . vad finns i lager för nästa vecka ?
I don't want to be
12. vilken sång beskriver dej bäst ?
Wait a minute
13. hur är det med ditt liv ?
With love
14. vilken låt ska spelas på din begravning ?
En chans ( egen produkt )
15. hur ser världen på dej ?
wonderfull indeed
16. kommer du att leva ett lyckligt liv ?
Everytime
17. vad tycker dina vänner om dej ?
How do you do
18 . har du en djup hemlighet?
Wecome to detroit city
19. brukar folk i hemlighet fantisera om dej ?
Choose to be me
20 . hur kan jag göra mej själv glad ?
Famous last words
21 . kommer jag någonsin ha barn ?
Hung up
22. vilken låt beskriver den du är mest attraherad av ?
spit it out
23. vad skulle du vilja säga till nästa generation?
welcome to the black parade
24. vad är några tips till mej ?
Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off
25. hur kommer jag bli igenkänd
She's like the wind
26 . vad är min danssång ?
This is halloween

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0