Glass med glassiga glassar

Nu åt jag precis upp min tredje glass för dagen -_-"  Jag kommer att bli så jävla fet *yääy* Ischa är jobbig och viktor säger inte mkt... andreas har gjort en sööt film till kristin :'( Den va värsta gullig ju XD önskar att ngn kunde göra nåra såna grejer till mig ngn gång òÓ!
Jag har gjort om jennys header på hennes sida XD Den blev damp och suddig ;)
Jag skrev in mitt namn på http://humor.tranceport.be/pn.php

mitt pundarnamn är;

Matilda, från och med denna dag
är du känd som Slöa Pedofilen



Vill ha!
Klicka här för en större bild på SVEA Grey Hood
Klicka här för en större bild på Svea Beach Shorts
Klicka här för en större bild på SprayTan

ska snart börja kämpa lite med min bild


Lägg en kommentar
Postat av: Twilight

Haha ^^ Glass är ju gott ju ;) Näru, krävs allt lite mer än ett par glassar innan man blir fet ska du se ;P
Ooh min bror är ju bara bäst =) Stolt över den lille krabaten :)
Det kommer lätt ngn göra, vänta du bara :) Den kille som får dej kommer göra allt för att du ska stanna hos honom, du är underbar ;)

2007-05-26 @ 22:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0