Gooodis!

Idag så fick jag både bra och dåliga nyheter.. ehm nää bara dåliga faktiskt :/ Jag kommer inte att få MVG i bild, mej ledsen.. :( Jag vill jätte gärna ha det så jag måste kämpa nu.. då blev jag ledsen så thess hjälpte mig genom de svåra tiderna :D Vi skolkade matten idag vilket var skönt, ist så gick vi till kupan och köpte godis för 50 spännar(thess pengar). Men sen när vi skulle smyga tillbaka till skolan så kom en lite snubbe som brukar slå thess och frågade ifall han fick lite godis.. han lovade att bli en snäll gosse då (L) åhh va söt han är XD Jag gav honom en salt sak och en klubba och thess gav en sur sak. Han sa "tack, vad du är snäll"! Men sen kom ronny den jävlen och snodde 3 godisar av thess :/ òÓ Lina har mens

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0