Hejsan hoppsan


Nu så kollar jag på criminal minds och målar lite på min bild till bilden XD Måste fan få MVG på den annars är jag såå körd :/. Tänkte göra en "header" till min sida, den jag har nu gjorde jag i min hast.. lr nåt. Daaah jag är så jävla trött på allt.. har så mycket att göra hela tiden.. hmm ischa är fortfarande sjuk, vi börjar ju sakna honom :'/ Uppskattar mys/coolingen och parfymen catsuit  :o Den är så jävla god, får damp när jag smellar på den ^^ (det är en kill-parfym) så jag tycker att alla killar som ser den här borde köpa en sån parfym NU! òÓ Mhhh (L) min hand doftar paaaarfym.. tack erik för att du så generöst gav oss lite ;)
Jag måååste palla skolan... min damp kommer att sprida sig och sätta djupa spår i dem som kastar frigolit på mig, ville bara berätta det. Önskar att jag hade rosa bubbelplast, saknar den så mkt :D Mjää, jag kommer att vara helt ensam på måndag, thess åker till ullared och .. ja, jag har inga andra kompisar. Ischa då, men han tycker inte om mig, så de e la kört det med -_-" .. hmm jag vill snart ha tjejkväll hemma hos jespah! Han lagar god mat, och det är ngt som är högst uppskattat..
Har precis laddat upp en ny header till min sida, blev väldigt dålig, men sånt får man leva med, precis! Jag vill att folk ska börja läsa min blogg(och kommentera!) Jag är faktiskt en väldigt intressant människa.
Mjää, den här veckan har gått så helvetes fort! Men juste, det hände ju en bra sak idag.. jag fick tårta av peo :D Och jag uppskattar mys mer och mer för han är cool. Hoppas att du läser min blogg mys, för då kan du bli glad och mysa ännu mer än vad du gör, hmm vad va det för namn du kom på till mig idag? Skummis?  eller var det hmmm.. kommer inte ihåg.. XD  Idag så var det också väldigt roligt för jespah brottade ner mig på asfalten och satte sin *äckliga* fot på min MAAGE;) Det tyckte jag var riktigt kul så jag började asgarva.. hmm fattar inte varför XD fast det var ju trotsallt ganska kul å se jespers min när ja skrattade :D

Saknar dig(L) (inte jespah òÓ Hell no)

 Nu kanske alla blir lite glada, det finns faktiskt en person som ser värre ut än er :D o det är inte jag XD åhh, va lina XDXDXDXDXDXDXD

förlåt för att den är otroligt vit, tog den i det otroligt ljusa solskenet, därför är mina slingor otroligt orange

världens bästa låt;

http://www.youtube.com/watch?v=en08-BtscD0

älskar den verkligen (L)
Någon som vill leka med mig imorn? Snälla, kommer att ha as tråkigt annars.. ngn måste muntra upp miiiig :'s
aaaandas, andas...... hjääälp det var precis en mega stor insekt på min syrras dator (som jag ... ehm lånar) och jag krossade den med hennes skrivblock.. hmmm och det blev en massa kladd på hennes skärm *stolt*... men iallafall.. ska berätta något som jag är väldigt stolt över.. Jag har en liten flugsamling i mitt rum.

Brulle, brulle jr, brulle sr, korve och jespah (döpt efter jespah högbög) dom är mina kära husdjur, älskar dem verkligen.. men de är inte ansvartsfulla nog att ha en mobil, de misskötte sig förra gången, så jag litar inte fullt ut på dem längre.. dom äter också mögel och sånt där äckligt gojs som det blir när man vässar pennan, det är deras godis. Det ger jag till dom ganska ofta, när dom har vart duktiga mm..

P.S.. ehm dom är döda.. men .. ehum jag är inte konstig.

Lägg en kommentar
Postat av: Twille

Men jespers fot som ä så fin :'(

2007-05-25 @ 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0