Jag önskar mig en kille som;

  • tycker att jag är finast i värden.
  • inte snackar om andra tjejer.
  • älskar mig för den jag är.
  • överaskar mig.
  • vaknar upp varje morgon och tänker att han är värdens lyckligaste kille.
  • uppskatta mig.
  • tro på mig.
  • myyysa med mig.
  • trösta mig när jag är ledsen.
  • ha förtånde för mina "mjää" ljud och lära sig att leva med dem.
  • vilja vara med mig 24/7.

Happ, sen är jag nöjd XD. Jag vet att jag är krävande *stolt*

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN! Jag hade precis skrivit värsta långa inlägget å så la datorn av! Asså måste ha en NY DATOR! NUUUUUU!


Lägg en kommentar
Postat av: mmmhm

eller också kan du ju bara nöja dig med den som älskar dig mest

2007-05-24 @ 19:45:35
Postat av: Matilda

and who the fuck are you òÓ

2007-05-25 @ 23:22:42
Postat av: mmhm

svårt att gissa? inte direkt va?

2007-05-27 @ 12:16:42
Postat av: Matilda

nääe inte alls, älskar dig också -_-"

2007-05-27 @ 22:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0