Korvspa'

Hejsan hoppsan, har precis läst borås tidning.. jag uppskattar en viss serie däri som heter ferd'nand XD han har så gulliga uttryck, tänkte lägga in en bild eller något på honom.. Hmm jag blir nu lite arg eftersom att jag inte kommer in på msn.. Idag är det morsdag och jag har inte köpt ngt, inte heller skapat, så jag tiggde 200 kr av mamma XD och bad att vi skulle åka till borås (perfa för då kan jag köpa en tröja till mig själv) jag tror att den kostar 149:- eller nåt.. ska försöka att hitta den på www.ginatricot.se  . Till mamma tänkte jag köpa.. eum vet inte. Vi får la se hur det blir. Men vi skulle ju åka in till borås iallafall för att vi skulle hämta upp min syrra hos en kompis, hmm kom just å tänka på att vi snart slutar skolan!! Det är helt underbart!!!!!! (6 stycken utropstecken)


naaaw han e så söt XD

När jag ändå är igång så kan jag lägga in en bild på min högst uppskattade webcam :D love it!

Jag blir sällan bra på bild, men det är antagligen inte wecamens fel
-_____________________________________________________________-

http://www.tv4.se/player/categories.aspx?progId=131244&treeId=30235 -jag säger bara.. doh -__-"
http://www.ginatricot.se/default.asp?pn=21656
Dagens "vill ha" lista;


Horse skull black ladies zip hood
Horse skull black ladies z.
Tjej | Pris: 1000kr | Medlem: 649kr



Horse bones grey melange ladies zip hood
Horse bones grey melange l.
Tjej | Pris: 1000kr | Medlem: 649kr



JE34 DT70 WS60 jeans

JE34 DT70 WS60 jeans
Tjej | Pris: 2800kr | Medlem: 1699kr


Checkmate plaid bracken thermo pants
Checkmate plaid bracken th.
Tjej | Pris: 1790kr | Medlem: 1199kr


Logomania ladies black top
Logomania ladies black top
Tjej | Pris: 400kr | Medlem: 249kr


Sex pistols flag charcoal top
Sex pistols flag charcoal .
Tjej | Pris: 600kr | Medlem: 299kr


Long tree offwhite tanktop
Long tree offwhite tanktop
Tjej | Pris: 200kr | Medlem: 99kr

Latjo lajban inside selvage unwash jeans
Latjo lajban inside selvag.
Unisex | Pris: 600kr | Medlem: 399kr
Diesel
Diesel Matic one wash stretch jeans
Matic one wash stretch jea.
Tjej | Pris: 1200kr | Medlem:
Diesel
Diesel Polly black shoes
Polly black shoes
Tjej | Pris: 900kr | Medlem:
 

 


Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0