Ledsen när jag tänker på det

Hej,
tänkte försöka att ta det lite seriöst idag.
Jag tror att anl till att jag är flum/oseriös/skum -
(som alex säger) är nog för att jag är rädd, för vad vet jag inte. Kanske för att släppa in folk i mitt liv, te.x. nu så tänkte jag dra till med en lite konstig kommentar.. men då hade det blivit sådär igen... Tkr allt e konstigt för det mesta, önskar att det var som förut, när alla var kompisar. Känner att jag använder vääldigt många  (  ,  ). Det är typ inte kul när man får välja mellan två kompisar, asså båda de två är ju helt olika men tkr om dem jätte mkt ändå.. hmm heter det endå? nääe.. kanske.. ähh skit samma.
Hoppas att jag hinner göra min läxa, eller ahh asså jag har typ all tid i världen men det känns ändå som att jag inte hinner ngt.. Det var någon tjej i BT som hade vunnit något pris för hon hade skrivit om något sånt tror jag. Hmm, iallafall, tänkte skriva upp dom vännerna som betyder, och lite andra snubbs som är KULIGA.. doh -
(som viktor säger) kan aldrig sluta göra listor.. XD


Thess Best friend ^^,
Kristin My sister(L)image43

Viktor Love you ;)

Emma Vi är coola för vi kan vara osynliga

Jenny Orvar och Bert föralltid;)

Lina voff

Moa mjaa mys moa, sockerkaka.. saftiga bullar

Viktor (alias coolingen eller mys) du är så mysig :D

Ischa Så kan de va òÓ

Om jag har glömt er så är ni antagligen inte så viktiga...

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0