Lite frågor om mig.

1. Namn jag lyssnar till: Matilda, Tilda o mjää.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min humor som bara jag anser vara underhållande.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Lat.
4. Detta är jag rädd för: myror, myggor och marmelad. De tre M:en.
5. Tre saker jag vill varje dag: skolka, slappa o sova.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: gå i skolan, röka och ta på thess.
7. Detta vill jag göra just nu: äta.
8. Bästa känslan: Att lyckas med någonting som amn inte trodde att man skulle klara av.
9. Värsta känslan: Att känna sig värdelös.
10. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: humor, tänder och hår.
11. Är du kär just nu: Nää, tror ja inte.
12. Jag vill gifta mig: Äh, inte än på länge XD
13. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Leva livet, ha så kul som möjligt, inte ta något för givet.
14. Min käraste ägodel: Min kamera.
15. Något jag vill ha i present: En ny dator, kamera, mobil, säng och TV.
16. Detta har jag på mig just nu: Svarta byxor, svart linne, blått linne och en vit hood XD, och förstås mitt "Jag älskar dig halsband"(L)
17. Favoritkläder: jeans och t-shirt och min palestina.
18. Favoritdjur: hundar.
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast:
Bild.
Tråkigast: SO.
23. Stjärntecken: stolt skytte.
24. En bok jag gillar: ett hjärta till Maria.
25. En film jag gillar: Rädda menige ryan.
27. Favoritdoft: escada.
28. Detta äter jag gärna: Sallad, mumsXD.
29. Dricker helst: bajsmjölkXD.
30. Favoritgodis: Har inget.
31. Hit vill jag gärna åka på semester:  Japan.
32. Färg på mina ögon: Gröna eller bruna, beror på vilket humör jag är på.
33. Min längd: 167 enligt måttbandet till kulan.
34. Jag tror på: Andar.
35. Jag spelar: Bitefight.
36. Person jag beundrar: Ingen direkt, mig själv kanske XD.
37. Så här bor jag: Med mamma å syrran i örby.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Har bara en, och den är död.
39. Det här tänder mig: Tjejer med utstrålning och killar som förnedrar en, thats true.
40. Det här gör mig avtänd: Fega typer.
41. Favoritfärg: svart/röd.
42. Favoritcitat:  kan du inte komma över hindret, kryp under det.
44. Bästa present jag fått: Pengar.
45. Senast köpta skiva: Jag laddar ner -.-.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Inget alls.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Allt.
48. Udda förmåga/egenskap:  Jag dricker fort.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En hund, de är smarta;).
50. Utmanade: w00t?

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0