Mysiga saker, självklart

DAAAAH, jag hatar mitt hår idag XD



1 sätt på din musik på blanda
2 klicka på nästa knapp efter varje fråga
3 andvänd sångtitlen som svar på frågan
4 fuska inte



1. hur mår du idag ?
emotionaless
2. kommer du komma långt med livet ?
The sacrement
3. hur ser dina vänner dej ?
Lock you down
4.kommer du gifta dej ?
Unwanted
5. vad är ditt livs themsong ?
Nobodys home
6. vad är ditt livs historia ?
The Little things
7. hur är skolan för dej ?
Ghetto superstar
8. hur kan du komma frammåt i livet ?
Fall to peices
9. hur kommer imorgon vara ?
Milkshake
10. vad är det bästa med dina vänner ?
You are the one
11 . vad finns i lager för nästa vecka ?
The anthem
12. vilken sång beskriver dej bäst ?
Mama
13. hur är det med ditt liv ?
predictable
14. vilken låt ska spelas på din begravning ?
The worrying kind
15. hur ser världen på dej ?
Last night
16. kommer du att leva ett lyckligt liv ?
My first night with you
17. vad tycker dina vänner om dej ?
Get over it
18 . har du en djup hemlighet?
He wasn't
19. brukar folk i hemlighet fantisera om dej ?
Dead
20 . hur kan jag göra mej själv glad ?
Boys and girls
21 . kommer jag någonsin ha barn ?
Cancer
22. vilken låt beskriver den du är mest attraherad av ?
Hold on
23. vad skulle du vilja säga till nästa generation?
How to save a life
24. vad är några tips till mej ?
Umbrella
25. hur kommer jag bli igenkänd
Little bitty pretty one
26 . vad är min danssång ?
Famous last words


Nu provar jag att göra en egen sån där
:)

1. Hur ser ditt hår ut idag?
Razorblade kiss
2. Hur ser dina kläder ut idag?
Don't tell me
3. Känner du dig fräsh?
I don't love you
4. Har du borstat tänderna?
Sleep
5. Saknar du någon?
I just wanna live
6. Har du fina ögon?
Im with you
7. Är du bra på att prata?
Take a look at my girlfriend
8. Kan du alfabetet?
Why does it rain
9. Älskar du någon?
She's like the wind
10. Har du haft sex?
Milkshake

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0