myys

MYS PÅ ER!
myys är i skolan och skolkar lite.. kanske
Men jag vet inte, kanske så gör jag det eller inte :P men jag kanske skolkar med Therese .. men bara kanske

.. hmm den där länken funkade inte :/ attans.. men asså allt är faktiskt bara jobbigt nuförtiden :/ Tänkte va med thess idag men de kanske inte går/ vet inte om jag orkar. Idag visade jag henne att man kan blogga lite fint, så nu har hon börjat också.. myys

Vill ha;
279:- hittade den på shock, thess tipsade mig, vääldigt sööt!(Halsband för dom som inte fattade det)

Jag saknar någon, men vet inte vem.. känner mig ganska emo för tillfället :/ Lite jobbigt.. hmm asså idag så typ gick en lärare på mig o börja gola om att jag ska sjunga på bokkalaset (imorn) och jag som redan har sagt NEJ 1000000 ggr fick super mega damp...-_-" tänkte visa lite hur det gick till;

*Vi var i gymnastiksalen för att träna på att ta emot rosor av 1:orna (doh, like we don't know what a rose looks like), iallafall så var vi precis på väg ut från den dumma saken när jonas (en i mitt "band" vi har gjort en låt i musiken), kommer fram till mig*;

Jonas:
Nänä, du stannar här!
Jag: Hmm, nääe jag drar nu *försöker göra mig osynlig och slinka förbi*
Jonas: Nä du ska sjunga serru
Jag(med panik i rösten: Nä men jag tror verkligen att jag går nu.. O.O
*Jag drar mig bort från honom XD, men precis när jag tror att det är lugnt så kommer en lärare(som jag hatar EXTREMT mkt, och håller fast mig (grr)òÓ*
Katarina Ekelund: Nä nu ska du inte sprina iväg, nu kan vi väl prata här.
Jag: Mjää (mitt fina uttryck som jag använder ytters ofta när ngt eller några är jobbiga)
*försöker slita mig loss, detta håller på ett tag(orkar inte skriva allt)*
-EN STUND SENARE-
Jag(med min mest sarkastiska röst): Man kan inte tvinga folk till något de inte vill
Katarina: Nänä det är sant. MEN...
*Börjar tjata igen*
Jag: Ju mer ni tjatar desto mindrae har jag lust med den här grejen!
*Går stolt därifrån*

Matildas unika ordlista;

Mjää: Jag är allmänt trött och orkar inte stava, eller så är jag bara på mobb-humör(myys)
Mjäsh: Liknande "Mjää" och med samma innebörd
Morr: Mitt mys ord som man mysar med mkt ofta
Daah: När jag blir sån här -_-"
Mojse: Kille som börjar på m
Korve: Andreas (tror jag)
Ohhhu: Främst när thess blir mkt lycklig över något
Precis: Jag svarar ofta såhär på msn när jag är uttråkad
Katt: Ischas uttryck, lånar det för att det är konstigt
Nnallebjörn: Tillskillnad från ordet "Nallebjörn" så är det här stavat(som ni ser) med TVÅ st N, en nnallebjörn är en mkt elak ond sak (stay away!)
Mys: Mitt favvo-uttryck just nu.. kanske för att det låter mysigt.. hmm vad tycker du?
Naaahha: Låter som min mamma när hon är missnöjd( thess brukar utstöta dessa ljud) MKT IRRITERANDE!
För det har jag hört:
Min lärare (ING-BRITT) sa det en gång (myys)

!OBS! 
ADDA MSN;
[email protected]  ehum, jag använder veerkligen inte denna msn tilla att ge ut läxor i min klass som jag inte tycker om... nääe....


När man går i en skola som jag och thess så kan det bli vissa svårigheter att kommunicera på ett säkert sätt, så vi är tvugna att prata på ett mkt odd sätt.. här är några (pinsamma) ord som används ofta i vår vardag;
-borttaget-
TÄNKER INTE AVSLÖJA MER! yääy

MEN FÖR FAN! jag sitter nu i biblioteket och myser med thess och då kommer ing-brittan o börjar tjata om det där jävla bokkalaset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOH!

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0