ωSusanne, pikétröjor och musik

Asså idag dårå så fick vi höra av lina att vi Susanne Madsen i våran klass var typ tjuriga på oss å skulle "skälla ut" oss -_-" Tyvärr susanne det funkade inte. Jag skriver inte denna bloggen för att "snacka skit" om dig eller nåt, och det var inte jag som skrev SUSANNE 9c = SKABB på bordet, nää jag gör inte sånt. Det var typ samma sak när det stod våran bön;


Dear God,
Fuck the fucking fuckers that fucked linas asstripe
~ Amen ~


;på ett av borden i skolan så trodde alla att det var jag -__________-" FAN va arg jag blir!
Men iallafall, back to the point, if I got one ^o)  mjää XD Men aah, så det var iallafall inte jag som gjorde det och du har fan inte rätt att kalla lina skabb, vaffan är "ett skabb" egentligen? Kan någon förklara det för mig?! Och vaffan XD, när du sa "Bara för att ingen i klassen gillar er så behöver ni inte kalla mig skabb" så tänkte jag bara, äh det här är bara för mkt.. hur jävla patetiskt var inte det! Susanne, vet du varför vi inte är med er? FÖR ATT VI INTE GILLAR ER -_-" så simpelt är det, och jag ser det som såhär; Vi har valt att inte vara med er, inte tvärtom. För jag har de mest underbara vännerna man kan ha och jag är helt och hållet nöjd på det viset. Du kanske borde försöka att sluta vara så falsk, bara ett tips till dej :D

Aja, iallafall XD imorgon så får vi våra klasströjor -_-" daaah, dom är FULA, jag har köpt en vit piké med guldigt tryck, därfram står det typ "hejdå" och där bak typ; "Vi är inte bäst, men vi vet fan inte några som är bättre" vilket är OTROLIGT osant budskap. Hade velat ha den här texten istället; "Tack för betygen, vi vet var ni bor" haha så jävla klockren XD. Tänkte ha på mig mitt svarta linne imorn så kan jag ha det under;) så det blir nog jätte bra.
Naah, har glömt att skriva det, jag har ju gjort två slingor i mitt hår :P lite missfärgade, men sånt får man leva med!
Tänkte lägga upp nåra bilder på dom sen dårå.. ehm asså jag blev typ rädd igår, morgan(min otroligt sega So lärare) typ satt å stirra när jag försökte skriva blogg, var tvungen att ta upp ett word-dokument så det skulle se lite bra ut men ändå.. då typ började jag skriva värsta konstiga grejerna o så sitter han där å kollar och helt plötsligt säger han;
- Ehum, du .. skriver .. la väldigt fort.. ehm....... Matilda. Bra..ehum fingerfärdighet.
jag ba:
Ehm.. ahh men jag använder bara de här fingrarna (visar upp pekfingrarna).
Morgans svar:
Haaa...............................................................................................................................!

SMART!
Dagens kommentar går till Morgan Dahlman
Vi hoppas på det bästa och att hans efternamn stavas så

vla musik!

Nu äre ju såhär va, att musikläraren har fått för sig att jag kan sjunga (vilket jag INTE kan) och nu tvingar hon mig att sjunga på avslutningen.. :/ men thess ska sjunga med mig vilket känns ganska skönt :D och den lille alec (hans rockstar namn) ska spela bas, vilket kommer att göra saken liiite roligare :D, ale(x) är en rolig person förstår ni .. han är en sån person som käkar papper, biter i tröjan, blåser bubblor av saliv på tungan och klämmer på sömmar. Det finns inte många Alex i våran värld, det borde finnas mer såna! JA MER ALEX PÅ FOLKET.. hmm nu blere fel vaXD Men egentligen så skulle jag sjunga nu på lilla OS men det ville ja ick  inte  så då bad jag mamma att typ göra så att jag blir ledig i TRE dagar, yääy  Jag har vääärldens bästa mamma. XD.. om du ser det här.
Något lite mindre kul är att idag så hade vi sv-muntligt-nationellt-prov och det gick typ piss, fatta inte ngt .. eller jo kanske men orkade inte säga så mkt, de va värsta läskigt för ingbrittan typ satt å kolla på mig i ögonvrån (scary as hell!), men hon är mysig iallafall ♥. Jag gjorde det med Thess, Jimmy och Alex vilket var ganska kul då.. men tycker inte om stressande saker. Speciellt inte spel òÓ haha, förresten Nicke är cool!
ischa har ju inte vart i skolan på hela veckan .. hmm känns ganska skönt faktiskt, han gör mig nervös på ett icke mysigt sätt.. han är läskig.. Nu tänkte jag skriva några fina rader till mina kompisar :D;


Till Thess:
Du är min bästa kompis och det hoppas jag att du alltid kommer att vara, vi bråkar ibland och oftast har det med killar att göra. Det är ganska störande på ett sätt, men nästan alla bråkar ju. Det är tur att jag har dig för utan dig skulle jag vara ensam och olycklig. Du och jag är dom enda i klassen som har lite humor iallafall XD Vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Älskar dig♥
Till Lina:
Du och jag har inte alltid varit bra kompisar, du och Thess var bästa kompisar i 6:an och 7:an och jag förstår hur det kändes när hon blev kompis med dig. Du ska veta att allt jag gör mot dig, allt elakt, gör jag inte bara för att det är kul utan för att stärka dig som person. Jag vill att du ska kunna försvara dig själv och ha självförtroende. Du behöver inte lyssna på dom som bara vill dig ont, lyssna på dom som bara vill dig gott.
Som jag vill.
Till Ischa:
Jag är bara så jävla trött på dig
Till Viktor:
Tycker om att vara med dig, du är rolig, snäll och .. ehm rolig. Men det är jobbigt för ingen vill att vi ska träffas, känns iallafall så, dina kompisar hatar mig och några av mina kompisar hatar dig (nämner inga namnXD). Men hoppas iallafall att vi kan vara med varann som innan, innan allt blev så jobbigt.
PöwerPöff föralltid
XD
Nä nu känner jag mig snäll :)

Lägg en kommentar
Postat av: Viktor

Morgan 4life asså :P Haha.. smart sagt sussanne, matilda har nog så många fler som tycker om henne i klassen än du ska du se ^o) Blev snyggt med slingorna ;) tycker också om att va med dej.. du är en av dom roligaste och schysstaste människor jag träffat :)jobbigt att det blev så konstigt :( Kommer lätt köpa tröjan ;) Förlåt för att jag inte pratar med dig i skolan.. känns som sagt konstigt av någon anledning :/ men du ska veta att jag tycker väldigt mycket om dej! PöwerPöff 4 life =)

2007-05-23 @ 23:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0