Runaway bride och.. ehum kakor... :|

kollade precis på runaway bride.. (tror jag att den heter) med julia roberts.. inte första gången jag sett den.. hmm den e rätt gammal men skit samma.. ( detta är jag när jag babblar) .. Jag måste verkligen sluta att prata med mig själv.. hmm idag så har jag kommit på mig själv att typ sitta å muttra flera ggr.. Men iallafall.. idag så började dagen med att mamma väckte mig 13.10 vilket var högst oupskattat.. hon frågade ifall jag ville hänga med å handla, i brist på annat så gjorde jag det... uscha look like crap todaj :'( Men ändå .. sen kom jag typ hem å ahh.. typ inget blev ledsen över att thess blid blev så fin :/ bra, för henne men desto "obättre" för mig :'s Har kännt mig väldigt deppig idag och saknat någon att vara med.. :( Tänkte lägga upp en bild på min bild imorn kanske.. jag har jobbat som fan med den, men den blir aldrig så jag vill ha den.. ni kanske kan ge lite ideer till en stackars matilda? .. hmm inte för att det är ngn som läser min blogg men ändå :D
Tänkte lägga in en liten grej som ischa precis skrev till mig på msn XD;

death cab for cutie säger:

jag gillar inte att ha en spetsig sak uppkörd i rumpan


?๋● мдтıLďд www.BlackNRed.blogg.se säger:

samma här gör så attans ont


Tinna- krigarhunden Oskar - heta bönan  Oskar- plugghästen    Oskar - fettot  
               
Varför måste alla bli så taskiga efter dom har gjort slut? Asså egentligen, speciellt när man är i den här åldern.. Kanske det har något att göra med att alla är oerfarna och omogna.. hmm jobbigt iallafall..De flesta typ är as tjuriga på varann och säger att dom hatar den andre XD och jag VET att det inte är sant, jag ska iallafall inte göra så igen òÓ Omoget av lina när hon gjorde så.. två ggr -__- vissa lär sig helt enkelt inte av sina misstag.
Mjaaha, la det här inlägget under "Depp" så får la leva upp till det då.. usch nä tycker inte om att skriva mina känslor, det är .. ungefär lika kul som det är för er att läsa dom -__- mjaa är trött på allt, borde egentligen sova så jag orkar med någonting imorn.. men finns ändå inget att göra, ingen vill vara med mig ändå. Mjäähä, vill inte att ngn ska tycka synd om mig òÓ  Fast.. det är det nog ingen som gör, känns inte som om jag är uppskattad utan ngn, en vädigt ouppskattad känsla som jag har.. :/ känner mig eeeensam nu! Längtar till sommarlovet då jag kan ligga och sola och bada jaaa, lääängta! Slappa! Fast hur kul är det att vara ensam på sommaren? -_- Fan, nu blev allt typ då..ligt :'(  Thess har ju filip och lina har alex och jag vill inte känna mig som det femte hjulet^o) om man kan använda det uttrycket här ;) Dom vill säkert va ensamma och myysa eller va fan dom gör :| Nähopp, det kommer att bli en skit sommar i år också -__-. Men hoppas att det blir 1-2 veckor i varberg bara med tjejerna :D i träslövsläge, så hyr vi en stugeli stuga och stör folk som är otroligt störande.. men det blir la inte så heller.. hmm känner för att köra moppe.. fast mamma hade nog inte uppskattat ifall jag hade åkt ut en gång till..
de va så hä då - konstig mening
-_-"

En natt så snackade jag och viktor på blipville ( vi var vid korvmojjen ) och helt plötsilgt så hade vi bestämt att jag då skulle åka med min moppe till örby ( typ rn halv mil eller nåt ^o), kan inte stämma) men problemet  problemen var bara ; Det var kallt, klockan var typ halv 2, det var torsdag(fredags morgon),
hur skulle jag ta mig ut utan att mamsen hörde?
hmm, det var ett farligt uppdrag och det började med att jag skulle komma ut utan att mamma hörde, jag var på nedervåningen och hon också
-_- (hon vaknar jätte lätt), jag försökte att ta mig ut genom ett liiitet liitet fönster vilket inte gick så bra, men det gick.. men sen när jag hade kommit ut så kom jag på att jag hade glömt min moppehjälm-_- så då var jag tvungen att låsa upp dörren, hämta min hjälm och fly :| Sen åkte jag iväg XD, mamma typ skickade jätte många sms å skit.. men men .. så då träffades vi vid skolan å så typ gick vi till kinna och kollade på jonas söder.. jag stannade till typ 5 tror jag XD Men det konstiga var att mamma var inte alls arg, hon hade bara vart lite orolig.. Å sen när jag kom hem sa hon bara;
Men vad ska vi ge dig för straff nu då..
Jag;
Ehmm, asså jag behöver inget straff, det blir bara värre då.. jag kommer inte att göra om det igen.
Mamma;
Ahh, okej.
Jag;
Får jag gå och lägga mig nu?
Mamma;
Nej.


Jag vill ha en röd digitalkamera från samsung
:D (dom är dåliga och billiga) ..fast om det finns en "hp" så skulle det vara betydligt bättre..

Lägg en kommentar
Postat av: emma

men....du behöver inte känna dig ensam isommar......du har ju mig:P hahahaha

2007-05-29 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0