sitter i skolan

Hej, nu sitter jag i skolan och har tråkigt.. väntar på thess buss.. Bosse bo(Studie och yrkesvägledare) *står på hans dörr*, sitter mittemot mig, tur att han inte vet att jag är inne på blogg;) tror han misstänker ngt sånt men bryr sig bara inte... MYS!
Mjää, imorn så ska jag redovisa något som ännu inte är skrivet.. hmm jag är såå bra XD.
Aja, iallafall idag så hade vi ett bokkalas det var ganska kul tkr jag.. Lillemor gjorde 12 st * "Lillemor" på dansen idag, myys doh asså den va la okej men det blev typ lite tråkigt i början när de bara stod där och hoppade XD (oh yesh they did!)
Men OMG vad skotanten är vig, alla där e typ det. Måste börja träna drastiskt, NUU! Men aja, har ju en vaacker studsmatta som ger ganska bra workout fast det betyder ju att man måste stå där å hoppa i all evighet.. hmm vet inte om jag är så glad på det just nu. Sen på eftermiddagen så hade vi
"Astrid Lindgren tema"(hon skulle blivit 100 år i år) och vi hade en fin liten tipspromenad som gjorde att vi missade So:n (ME LIKA) Tack astrid (L) du har gjort mer än bara skrivit bra böcker. Du har gjort en väldigt olycklig flicka till en So-missande olycklig flicka :D
In Loving Memory of Astrid Lindgren

* =Lillemor - att göra en tabbe.

Viktor har kvarsittning (myys) och thess har vart lite smått put(t) på mig idag ;) ischa vara jäätte tjurig *yääy* inte.. men tror att viktor å ischa är kompisar vilket är bra myys. Alex är ganska uppskattad han är rolig på något sätt.

obs

JAG HALSADE THESS SOCKERDRICKA IDAG!




Vad jag och thess tycker om jesper:
se ; http://blacknpink.blogg.se/

Hejdå sa en må..s

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0