Snygga kläder

image18image19image15 image16image20image17image21 

Hejsan hoppsan!
Jag började lite vackert med att visa några AS snygga kläder
som jag hittade på http://www.hottopic.com/hottopic/index.jsp.
Nä nu hittade jag några fler! Måste ju bara lägga in dem, de här är från den grymt coola sidan http://www.iheartdropdead.com/v2/ 
image31image32
Jag har sett någon liknande tröja på www.shock.se ska se ifall jag hittar den. Men iallafall, denna tröjan är ashäftig! Den ser inte bara snygg ut i ljuset utan i mörktet så lyser den också! Väldigt uppskattat om man känner sig som en humla. Den andra känns lite mysig på något sätt. Lägg märke till hennes väldigt torra och slita hårtoppar, inte lika uppskattat.
image34Här är den jag tänkte på, ifrån shock.. hmm kanske inte SÅ lika men ändå;) Asså shock är faktiskt min favvo affär, har inte köpt så mkt än men planerar att köpa där mer i sommar. Har redan de här två grejerna:
image35and image36(hittade inte den exakta bilden, men tog något liknande. Jag har katter serru:P )

Här är det jag vill köpa ifrån shock;
1.Hängslen, känns lite ute på något sätt men dom är ju så fina (L) 98:-
2. Mysig Rolling stones mössa! (Jag vet att det snart är sommarXD) 249:-
3. Jätte sött typmärke! Perfekt att sätta på väskan. 39:-
4. Snyggt Rött nitskärp 298:-
5. Röd-Svart Bikini med svart döskalle, jätte fin men dock inte priset 598:-
6.olika T-shirts alla runt 300:-
7. 598:-  749:-
8.198:-179:-
9.Naaaw vill ha en röd slinga i denna färgen! 69:-
10.Lite väskor här å där hade aldrig vart fel :p

Mjaa, kanske inte så intressant men ändå;) Hopp nä nu måste jag nog ta å sova lite.
Bye bye

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0