Top Shop, med annat ;)

For Those Who Love To Rock
We Salute You
image50
Idag har jag vart hemma (askul) inte.. ehm orkar inte skriva nå't om mig så jag tipsar er om en sida ist! :D

"Makeover"
 En sida där man kan göra om sig själv genom att prova peruker, glasögon och annat.. man måste ha en rätt bra bild på sig själv för att få ett bra resultat.

Dagens "vill ha"- lista:




Coloured Denim Hotpant





Snygga *röda* shorts från topshop (kate moss) £30

£35                                                    

                                                                                     Linne med noter £16Music Notes Vest
Bird Print Vest Top
Ett sött linne *myys* £16                                                                                                                        Braces Pinafore TopSvart linne / kort klänning från TopShop £22                                                                                               


                                                             


Fluoro Thread Denim HotpantJeansShorts TopShop £25        



Contrast Trim Bikini                        Bikini TopShop £22                                                           

Supergirl Vest and Short £16


Allt från
TopShop


Kul på Tv;

Ugly Betty


Desperate housewives


Top model 7
AJ va min favorit XD

Scrubs


 Soppa det va de ;)






Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0