Vilka sommarskor?

                                                           
Matilda Lidberg - The Geek In The Black n Red
   image28
Tjenare! Tänkte köpa ett par nya skor så fort jag får pengar i plånkan..hmm vänta lite nu.. jag har ingen...ehum.. hoppsan. Klockan är nu 01.01 myys, iallafall vill ha ett par nya skor, tänkte på någon av de här;



Embroderie240:- Textil Snör 180:-
Textil Resår180:- Zebra Ballerina280:-  alla från                        http://www.dinsko.se/

Hmm, får se hur det blir, inga av dom är ju direkt dyra så det blir kanske 3 par i sommar då *yeey*.

HÅL TOFFLAhjälp de är farliga!  -_-"




Favorit låtarna på Ipoden;  om jag hade ngn.. XD

1 . How to save a life - The Fray
2 . Innocence - Avril Lavigne
3 . I don't love you / Famous last words - My Chemical Romance
4 . Keep your hands off my girl - Good Charlotte
5 . Girlfriend - Avril Lavigne
6 . Fallen Leaves - Billy Talent 
7 . Kenji - Fort Minor
8 . Life Sucks song - Lock 'N Load
9 . Time of your life - Green Day  
10. Ice Box - Omarion


Förebilder:
       
   
KIRSTEN DUNST        AVRIL LAVIGNE        AL GORE (yeah)  XD     M-K OLSEN

 



Asså ärligt, man kan inte tvinga folk till saker som de inte vill, mjää hatar skolan. Förresten, kom på att jag inte har skrivit så mycket om mig själv, inte för att jag direkt intressant men ändå ;)
______________________________
|Lite onödig, ointressant fakta om mig; |
|Namn: 
Matilda Lidberg                          |
|Bor:       Mark                                             |
|Ålder:    15                                                  |  (yääy en (dålig) låda)
|Familj:  Mamma/ syrran                         |
|_____________________________ |

01 Vad är det bästa med dig? Jag bryr mig om folk
02 Vad är det näst bästa med dig? Jag är en bra lyssnare
03 Vad är det sämsta med dig? Jag säger det första jag tänker på
04 Hur var du som barn? Blyg
05 Har du bra kontakt med din familj? Mjaa, sådär
06 När hånglade du med en man första gången? Omg, I never have he was a BOY òÓ
07 Har du varit intim med en kvinna? Jaa, jäätte XD I've kissed flera
08 Har du varit kär? Svår fråga, tror faktiskt inte det
09 Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? 4 månader i 7:an
10 Hur stora fötter har du? ehm, 38-39
11 Hur ofta filar du dem? nevah!
12 (m) eller (kd)? ehm -_-"
13 När var du riktigt full senast? Det har jag ALDRIG vart.. (ehum)
14 När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? trallallala
15 När dansade du senast? Idag XD
16 Följer du någon TV-serie? Desperate housewifes, Kyle XY, Ugly Betty, Top Model mm
17 Vilket stjärntecken är du född i? Stolt skytte
18 Vad gjorde du nyårsafton 1999? Öppnade maaassor av julklappar och kollade på kalle anka
19 Vilken roll hade du i skolan? I still go in school, well I'm the hot geek-_-" eller inte
20 Boxers, briefs eller tanga? Inget ;)
21 Vart vill du åka på storstadssemester? vene
22 Vart vill du åka på solsemester? Maderia
23 Vill du gifta dig? Inte än på länge (hatar att binda mig på ngt sätt XD)
24 Vill du ha barn? antagligen sen
25 Hur långa ögonfransar har du? Väldigt långa faktiskt, brukar få komplimanger för dem
26 Hur håriga ben har du? I shave em'
27 Brukar du bada på sommaren? Såklart!
28 Älskar du alla former av sport? Ehmm.. yeah riight
29 Vilken skiva/download köpte du senast? De va ngt konstigt
30 Är du för ung för att äga vinylskivor? Det är jag säkert
31 Lyssnar du på radio? Vilken kanal? RIX FM yeah
32 Är du med i någon fackförening? Haha .. japp visst visst
33 Gillar du parmesan? Vet faktiskt inte
34 Har du gjort något kriminellt? Nääe, tror jag inte.. typ tagit en penna från skolan.. eller 50. .
35 Knarkar du? Nepp
36 Vad heter din bästis? Therese Tikkanen
37 Vad är det första du gör på morgonen (skoldag)? Försover mig
38 Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? Sover till klockan 4
39 Vad är det sista du gör innan du somnar? Är vaken
40 Vad äter du oftast till lunch? Olika
41 När åt du kött senast? Har varit vegitarian i.. humm 4 månader nu tror jag
42 Är du en van porrklubbsbesökare? låt mig säga så här, ...
43 När hiv-testade du dig senast? 1800-talet
44 Sopsorterar du flitigt? mjaa händer väl
45 Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig vardag? 0
46 Är du med i någon förening/organisation? nepp
47 Har du några allergier/handikapp? Trötthet
48 När besökte du ett gym senast? Aldrig
49 Äger du en cykel? Jappsi
50 Prenumererar du på någon tidning/något magasin? Nepp, men köper Frida, Solo och Solo girl varje vecka/månad.

Det var ju.. ehum trevligt..
Jag gjorde ett test precis och klockan är 02.35 (onödig fakta).. 02.36.. doh.. iallafall det va typ "hur vuxen är du"
Här är mitt resultat;

Din vuxenpoäng är: 3.2


Din ålder borde vara 8.9 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


Hörru! det är dags att växa upp någon gång. Kanske dags att flytta ihop med pojkvännen eller skaffa bil? försök iallafall att ge ett litet vuxnare intryck.
 
Tips på saker att göra för att få mer poäng
  • Köpa bil.
  • Köpa hus.
  • Åka till Kina
  • Anordna vinprovning för dina vänner.
  • Börja dricka Gourmetkaffe.
  • Skaffa barn
  • Fixa dig ett riktigt jobb.
  • Gift dig
  • Fixa ett ICA-kort, det är smidigt och du spar pengar.
Gör testet du också!
Lite mer roligt gojs...



Favoritmat: Mat
Favoritdryck med kolsyra: Men blä :'(
Favoritdryck utan kolsyra: Mjööölk
Alkoholhaltig favoritdryck: mys
Dagens klädsel: Team Sportia mys-byxor och elfsborgs t-shirt
Dagens frisyr: Lite överallt
Dagens låt: How to save a life - The Fray
Dagens vill ha: Sommarlov
Dagens skada: Cp
Dagens dummaste: Sverige vann inte melodifestivalen
Dagens sorgligaste: Det är snart MÅNDAG!
Dagens bästa: Blogg
Dagens återseende: Nääe
Dagens godis: Glass typ
Dagens humör: Trött, allmänt irriterad och skum -.-
UFFIE - pop the glock

Är du glad: Inte direkt.
Är du snygg: Nepp!
Är du rik: Inte alls :/.
Är du rolig: Haha XD jag tkr det.
Är du svensk:
Ja, jäätte.
Är du stark:
Lite smått, jag kan slå på ostar iallafall.
Är du bra på något: .. nääe.
Är du snabb: Nääe..
Är du speciell: Ahh, för jag vet något som du inte vet, för du vet inte det.
Är du hungrig: Kan hända.
Är du trevlig: Inte egentligen, är ganska elak.
Är du intressant: Typ.. mjää.
Är du religiös: Hell no.
Är du kåt: ehum.
Är du solbränd: I wish!
Är du tråkig: För det mesta.
Är du nerd: Ja, det är coolt, jag uppskattar det mkt..
Är du beroende: Ja, av BITEFIGHT
Är du singel: ja, jätte!
Är du kort: Min bästa kompis är 1,50.. så när jag är med henne, nej.
Är du tjock: Mjaa, alltid.
Är du bestämd: Ahh, fast nääe.
Är du nöjd: Hahah ohh nej.
Är du uttråkad: Jag är alltid sjukligt rastlös, men inte uttråkad direkt.
Är du nyklippt? Nevah! òÓ
Är du fåfäng? Inte direkt.. Jag stör mig.

Lägg en kommentar
Postat av: jojjo

hej, såg vem din förebild är, Avril, hon är min förebild åxå :) hehe ha de bra!

2008-01-06 @ 13:12:44
URL: http://bestdamngoat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0