Blåbär och räkor

ni ( hmm, vem snackar jag till?), kanske undrar över denna ytterst mysiga rubrik:D eller inte:s mjää kicki_kiwi ä bakom mig och spanar på mig, läskigt. Mkt läskigt.. nää jag tänker inte berätta varför jag skrev denna myyys rubrik, hahah den kan ni få suga på ett tag. Snart kommer thess hit på sin moppe, ska ringa henne halv, för att se så att hennes moppe inte dampar och har stannat... hon har nämligen inga pengar på mobben, så hade vart förödande ifall den fick damp. Sen imorn ska jag börja klockan 11.15 ska kanske ta moppen  t skolan men får se. Ska kanske färga håret idag också:D.

Nu sitter kristin här bakom mig och beklagar sig över att jag skriver ointressanta saker :/ mjää på ?daddlar? och dill.

MAIZ, SAKNAR


Kicki kiwi berättade precis att hon är jätte kär i andreas:D mys för henne.. bry

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0