greveholm (L) en klassiker XD

ska nog ta å sova nu, måste typ det, svimmar snart.. hmm skene marten lr va den heter va idag, vet jnte om den är morn också men ahh.. Daah stör mig på att blogg sidan hoppar över vissa ord, händer bara på denna sidan:P
Myser med min dator den är varm och ja är kall så d ä jätt bra:D haha XDva bonnit d lät, haha nu loggade charlie in.. han ska säket datanörda sig.. stör mig på att ingen vill prata med mig.. njee nu är jag bara paranoid, eller-_-"?
Haha tänkte precis skriva nåt om ischa och hans blåa jacka, men skiter i den.. mjaa men ischa du skrev att du läser här ibland, men d tkr jag som såhär;

SLUTA MED DET!

nååh, gulligt... haha anna gojse blev vald till någon ordningsman idag, och hon dära isabel blev ordförande XD stackarna, fast jag röstade ju i oförsig:D njåå dädär va konstigt:DDDDDDD


JAAAA jusste, hoppas att festen blir snart, ska bli kul att träffa all gamla kompisar och så... mään orkar inte köpa present till alla som fyller år XD varför måste alla fyll år nu när jag inteha nåra pengar alls:P? Hmm.. hoppas att det kommer ngt på tv sen, förresten.. njåå kommer att få göra aaaas mkt läxa sen, fan också.. har typ sovit på alla lektioner. Har läxa i ; Historia, samhällsgojs, spanska, englska, svenska och kanske naturkunskap... men ändå ganska soft skola å så. Känns ganska fritt på ngt sätt lixom. Haha hatar engelskaläraren uttalXD faöörst= first
jätte vackert verkligen.. och av spanskan fattar jag inte mkt, hde ju typ tyska innan också men slutade typ med det för pallade inte d, mjää klassen är värsta studklassen, jätte jobbigt. Alla tjejer typ sitter på !RASTERNA! och läser matte och stuff-_-" asså snälla. Skönt att angelica och isabelle, och thess då:P går i klassen dom är iallafall normalaXD Nä nu ska ja ng t å sova.. menahh nää hoppas på d .. fast vet inte ändå.. måste nog få lite typ bektreftelse.. fint stavat

BRA jobbat:D häddå på alla heta saker(emo saker för d mesta då)


keeey, han va inte as het XD måste hitta ngn bättre!

 naaaaaaaaaaaaaaaaaaah söööt XD


nää men orka godnattXD

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0