HÄJ PÅ DÄJ!

mjää :( kollade på alla thess manga bilder idag;) dom ä bra.. tänkte också lägga in lite sånt mään orka XD nää men jablev glad på pappa för vi ska äta grill gojs idag och imorn sushi .. eller hur stavas det-_-" njee

d ä gott
det regnar ute vilket gör mig depp, men nu är det ganska mysigt för jag ser en regnbåge ^^ love them

challe balle skickade precis ett sms ;
"Jag hjälper mamma"    happ -_-" jätte skojsigt
Nu kommer pappa och fejk gråter och säger "jag gillar inte när det regnar" och sen "fan va stark löken va" mjaa intressant.. nu berättade jag att jag skrev det på bloggen å han ba; Nää men nu måste du ju säga att de va lökens felXD njaa jobbigt.

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0