inte depp dårå

Asså typ nu när jag läser det som jag skrev innan så verkar det som att jag va mkt gladare då, känner mig värsta depp hela tiden. Mitt självförtroende har typ sjunkit och det kommer antagligen inte bli bättre:/ saknar inte direkt örbyskolan men ändå, saknar jesper, jimmy, alex och (L) NIKLAS (L) hahaXD nä va elak jag är:P Mjää ischa ä döm.

Lixom, nu skriver jag ett till depp-inlägg.. tror inte att jag borde uttrycka mina feelings på internet...mään ahh nä jag har tråkigt=( typ charlie loggade ut för ett tag sen och thomas skulle duscha å sen sova.. känner inte för å sova än... känns som att jag borde ha gjort något viktigt idag, eller ahh, detv är ju en ny dag nu förresten. mjää, stör mig på filip av dessa andledningEar:


1. Det verkar som att han dissar mg och thess( jag bry mig inte men thess gör, och därför bryr ja mig)
2. Han kallar mig fjortis, men inte irl, asså han ä en feg liten nudelgojs.
3. Han har konstiga åsikter om vad en fjortis är, han tror att det betyder att man har kopierat en stil-_-" men vem fan har jag kopierat min stil ifrån då? Och vafan, du har på dig en massa brat kläder och du är knappast ngn tredsettareXD
4. Han gör slut med thess, sen ångrar han sig och säger att han vill vihop med henne, men vill ha paus. Asså NEJ, filip man kan lixom inte både ha kvar kakan oc äta den-__-.
5. Han och thess va med varann en dag och dom hade fortfarande sin paus, men han betedde sig helt vanligt och sjöng till och med en låt för henne som handade om att han hadegjort fel, hallå? Snacka om mixade "budskap" -som lina hade formulerat det.
6. Han har ett nevös skratt och är inte direkt rolig på ngt sätt.

// Matilda Lidberg


För att göra en liten anknytning till texten eller nåt, så måste jag bara skriva en sak här;

Detta är va jag tycker är e fjortis:
1. En som röker, fast dm inte tkr det är gott, utan för att det ser coolt ut.-_-" smaaart
2. En som super ... -||-
3. En som faller för grupptryck och inte vågar vara annorlunda.
4. En som är falsk.

Om någon därute läser min blogg kan ni ju skriva era åskiter;
Så vad tycker du gör ngn till en "fjortis"? 

Lägg en kommentar
Postat av: Frida e

Hej! Fin Blogg:D
En fjortis är väl typ allt det du skrev där.. Den där Filip verkar bara förstå fel.

2007-09-08 @ 09:05:28
Postat av: Liina

Tackar tildah, remember att ja också går på örbyskolan! nu blir ja deppig, snyft

2007-09-08 @ 16:59:14
Postat av: tilda

haha vet, men tänkte typ mer folk i min förra klass

2007-09-08 @ 17:43:54
URL: http://blacknred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0