konstig mys sak

jag heter Kristin ?. jag bor i borås och är 43 år. jag jobbar med datorer och mina intressen är att städa. jag har 2 barn. jag har svart hår och mina ögon är rosa, svarta, gråa och vita och mys. min musiksmak är vikingarna. min favorit artist är paramore :)

Gör såhär:
Som ditt förnamn sätter du ditt andra namn och ditt efternamn tar du av din närmaste granne. Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss och din ålder tar du av mamma. Ditt yrke är det din pappa jobbar med och dina intressen sånt som du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.
Du har lika många barn som piercingar (örhängen räknas). Din hårfärg är samma som skjortan du har på dig och dina ögon har samma färg och material som trosorna. Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla medan favoritartisten är den vars låt du senast lyssnade på.

Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0