Maiz ä i skolan

daaah hare jätte blää nu här i skolan dårå.. Hade precis lite mys svenska med ingbritt kopian, läskigt.. Naaaaaaaaah tkr inte att lina ska vara som hon är XD haha thess har damp idag för att hon har tydligen damp.. näämen asså jag har nu bestämt att jag inte ska skolka mer denna månaden. Igår så fyllde Filip år.. mjää på honom haha bra att thess är över honom nu, antar att d är för att hon gillar ante eller tkr iaf att han är jävligt snygg. Naah uppskattar att man får skriva svärord, fast iof så skriver ju inte jag lika grovt som jag pratar.. eller iaf inte när jag ä med thess. Pappsen skrev precis på msn att hans kompis kan fixa rabatt på addidas grejer, uppskattat men vene om addidas har nåra bra grejer lr så. Naaaah såg precis att thess skrev att honj ville ha en piercing, då började ju jag såklart också å tänka på det nu =(( naaaah va jätte nära att få det för mamma för typ ett halvårsen.. Hon ville ha min soffa och var villag att tillåta mig att skaffa en piercing ifall hon fick den soffan XD haha nu säger hon att hon bara sa så för att hon var desperat. Naah möjligt. Sen ska jag ha spanska förresten om mig svenska lärare hade sett det här inlägget hade hon fått rådamp, eftersom att det inte finns nåra stycken utan bara en helt flytande text, själv tycker jag att det är mycket underhållande.

Christer säger:

hej

Christer säger:

är du inte i skolan?

[c=29][a=1]<3[/a][/c] säger:

heej

[c=29][a=1]<3[/a][/c] säger:

joo sitter på infoteket

Christer säger:

aha

Christer säger:

min kompis jobbar på Addidas, han sa att om det är något ni vill köpa så ordnar han bra pris, jag har glömt att fråga er

[c=29][a=1]<3[/a][/c] säger:

uppskattat

Christer säger:

[c=29][a=1]<3[/a][/c] säger:

meen vadå addidas? typ stadium då lr?

Christer säger:

allt (nästan) ifrån addidas

Christer säger:

skor tröjor mm mm

[c=29][a=1]<3[/a][/c] säger:

okej

Christer säger:

såg en katalog, addidas gör ju massor

[c=29][a=1]<3[/a][/c] säger:

får jag ta en piercing för dig? :O

[c=29][a=1]<3[/a][/c] säger:

okej.. har du en då?

Christer säger:

katalog?

Christer säger:

Nej

[c=29][a=1]<3[/a][/c] säger:

får jag inte de`? :'(

Christer säger:

nej jag gillar inte det

[c=29][a=1]<3[/a][/c] säger:

men jag gör ju det=(

Christer säger:

jag bara säger vad jag tycker, mamma får bestämma det

[c=29][a=1]<3[/a][/c] säger:

män nu ä du bara älak:'s

Christer säger:

vart skulle du ha den?

[c=29][a=1]<3[/a][/c] säger:

nedanför läppen:}

Christer säger:

yaaaakkkkkkkk

Christer säger:

+o(

[c=29][a=1]<3[/a][/c] säger:

dumma däj

Christer säger:

jag är bara ärlig vad jag tycker



mää näämenh oj va kuuuul då -_-" daah stööööör


Lägg en kommentar
Postat av: Täx

- Pissar på mig - XD

2007-09-20 @ 09:49:49
URL: http://blacknpink.blogg.se
Postat av: Taex

- Pissar på mig igen - XD

2007-09-28 @ 21:44:17
URL: http://blacknpink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0