måste sluta med såna här

a) Ta fram mobilen och gå in på kontakter.
b) Håll in neråt knappen en stund och sen släpp,
c) Skriv vem det blev som svar på frågorna!

1) Jag heter : Jocke Trommestad
2) Jag gillar : Nummerupplysning
3) Jag hatar : Charlie Höög
4) Jag är kåt i : Ellen magnusson
5) Jag är verkligen super kär i : Jocke Trommestad -_____-
6) Snyggast i världen : Marie (jennys mamma)
7) fulast i världen : Sara Grund
8) Äkligast i världen : Anna Svensson XD men näjj
9) Muppigast i världen : Filip Persson (=rätt)
10) Tråkigast i världen : Jag själv
11) Jag ska satsa på : Jonas söder XDXD
12) Bästis : Moa Nilsson
13) JAg vill ha sex med : Thomas Palm :|
14) Hatar jag mest : Annika
15) Jag har en hemlighet med: Henrik Hofeldt
16) Skäms jag mest över : Kristin Lidberg (syrran)

Lägg en kommentar
Postat av: Taex

Klart du vill ha sex med Thomas =^^=

2007-09-28 @ 21:45:17
URL: http://blacknpink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0