Men vafan-_-"

Vart fan är min klocka:'(??? asså på bloggen... njååh det är ju så sööt=( Hmm snart ska jag åka till borås, träffa emma och hennes kompis ..ehm.. va heter hon nu igenx3 daaaaamp typ ahh men ändå.. tänkte typ köpa en hemlig sak och sen köpa en annan sak. Myyys kanske måste köpa presenter till thess och lina också... hoppas att ischa kommer på 3-grejen XD d hade vart kul.. tror ja:| men typ jobbigt för alla böösarna typ hatar mig... mjääjobbigt.. hmm borde sluta upp med att skriv mjää och dylikt. Happ snart ska jag äta frukost och sen ska jag kolla på när d går en buss eller ett tåg till borås.

10:3611:1700:410Buss 450
  den ska jag nog ta.. men måste skynda mig då.. så häj då

Lägg en kommentar
Postat av: Lina

alla Böösangrejer hatar mig också, uscha på dom

2007-09-08 @ 16:54:49
Postat av: tilda

haha ahh, men så är d vettu.. njee nu vart jag depp mycket och länge

2007-09-08 @ 20:11:44
URL: http://blacknred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0