nääääääääääääh, hett

Till tönten Ischa:

Åhh jag hatar dig, jätte mkt -_-" du är jobbig, trodde att jag hatade många och mycket men nu vet jag att bara hatar en person, usch du har en ful blå jacka. Och du är en tönt som tror att du är nåt. Nää usch, skönt att vi inte går i samma klass nu längre i alla fall. Haha vilken diss thess gav dig idag;) uppskattat :D nää vill inte skriva mer om dig, onödigt.


Ahh i alla fall, idag hade vi typ bara 2 lektioner gött:P myys de är synd om ngn daniel i våran klass, hans kompis daniel bytte:/ hade vart jätte lässen=( meen.. Ahh alpay och fisken blev typ valda idag, förresten.. Kanske inte så bra och skriva sånt här :P Men vi såg thomas också, han satt i busskuren och.. Såg ut att ha tråkigt:P thess som tkr han är mysig ropa på honom, jag fatta ingentingXD såg inte snubbse först Serru.

Hett:P nu ska jag ta å läsa några gamla dagböckerXD haha töntigt:D men ahh, sen vid 7 ska jag kolla på mtv om d ä nåt bra istället för MADE, som ä myys.

Buenas Tardes (nää^o)


Lägg en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0