Snart engelska

sitter på infoteket och har tråkigt. Thomas den jävlen har dissat mäj å thess två ggr idag -__-" ändå bryr jag mig inte jätte mkt.. mest jobbigt kan ju inte direkt göra något åt att han inte vill snacka med mig lixom. Njaaha men snart så ska vi då ha engelska och träffa DJUU-damen myyys och anna din lilla mörten som skvallrade. Idag ska vi också ha en föreläsning på KAR-tiden ä la ganska soft, jag ioch thess tänkte bara ta det lugnt och ätra kokosbollar eller va det heter.. typ farmors godaste lr nåt XD thess fyller år om ungefär tre dagar tror jag :P kanske två. Vet inte vad jag ska köpa till henne, vet inte ens vad hon vill ha. Mjaa kanske borde jobba lite på det, tänkte kanske åka till borås idag å sen åka hem igen.. måste lämna t-bax en tröja som va söndrig.. tänkte också klippa mitt hår som är okontrollbart. Men får se hur det blir.. jag saknar stuffs.. får la ha tråkigt o softa i helgen igen då? njaaaaaaaaaaaaaaaaaah om ngn mys som läser det här också ska ha en ytterst tråkig helg kan ju typ skriva t mig så kan vi mysa =(

De donde

bye bye

Lägg en kommentar
Postat av: Lina

Nu ska ja kommentera din blogg....ah

2007-09-22 @ 20:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0