KUL

Egentligen orkar jag inte skriva.. men aja. Jag har tråkigt, blääh.. och palla alla andra bloggar, min är bäst:D erkänn;).. amen liksom orka blogga om kläder osv, visst ibland.. men inte varje dag. Och när man bloggar om kändisar och sånt.. wiie vilket liv man måste ha. Måste bara säga att det tar emot att skriva "och" i början av en mening.. så n u mår jag lite dåligt;D men ahh:D har fått sms.. hur fan ska man göra bloggen intressant? Jag är ju inte direkt intressant.. Mjää.. eller ahh jag är bra på att klaga etc:D jippie.. valborg idag, jag sitter hemma och har ont. KUL. Spenderade en timme eller två ute vid busskuren igår och grät.. nu vet alla det. Bra. HUmmmmmmm, tycker det är skumt att ord som rumänsvin, negerhora, arabfitta osv finns inlagda i sonyerik/cssons och samsungs T9 system:s skumt som fan. Rasistiska som fan:S

image116

Bye

Lägg en kommentar
Postat av: Lina

mktmkt intressant... ;)

2008-05-15 @ 13:18:39
Postat av: Jenny

fan vad läskigt, jag satt innan idag och kollade upp alla dom orden om dom fanns i t9 i mobilen ;D haha

2008-05-16 @ 15:22:40
URL: http://thrillmekillme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0